Alla inlägg under juli 2014

Av Knasen Nordlund - 10 juli 2014 22:44

Hej !
I går förmiddag sov vi fram till 12.
Sen vart det åka iväg för att handla.
Och efter som det vart en rejäl spricka i toalettsitsen hemma så fick jag lov att beställa en ny ut av min älskade mamma.

Så efter att hon varit på tandläkar besök så åkte hon och handla en ny toasits åt mig.
Så när hon ändå kom med den så bestämde jag och dottra min för att följa med hem till Storvreta och hälsa på.

Och bada lite i syrrans nya pool. Så det vart att vi vart kvar. Och idag så har vi också badat i poolen och även varit hund vakt åt min brors hund. Så vi har umgåtts en stor del med min syster och hennes sambo. Vart även att vi vart kvar i natt med.

Och gissa vem som ringde i kväll om inte min man. Ena stunden så nej det blir inget i Malung i år och ena stunden det blir. Nu hade tydligen hans kompis ordnat så dom ändå ska åka på lördag.

Så det känns lite irriterad så som dom beter sig man får inte direkt några klar tecken utan det ska bollas hela tiden i det dom gör.

Visst på samma gång så känns det nog otroligt jäkla skönt att få bli av med honom ett tag för ibland går man verkligen på nerverna när det gäller honom.

Och dessutom kanske man kan få något gjort medans han är borta för inte fannn tror jag han har lyft sitt arsle ur vädret medans jag varit borta dessa här två dagar.

Så man känner sig smått irriterad på samma gång så känner man men stick så jag blir av med dig.

Nej nu börjar jag få huvudvärk.
Så nu ska jag försöka sova.
Ha det så gott.
Här kommer bilder som man ser hur man känner sig.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards