Alla inlägg under november 2015

Av Knasen Nordlund - 22 november 2015 23:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Knasen Nordlund - 4 november 2015 05:01

Hej !!

Kärleken gör värkligen otroligt ont jag förstår faktiskt inte varför.

För vare sig att man känner sig otroligt lyckligt förälskad så gör det även otroligt ont i ens hjärta.

Men denna smärta jag bär inom mig nu är sån smärta för jag känner mig så enormt lycklig nu över att värkligen fått mitt hjärta och mina känslor äntligen besvararde av värkligen den person jag värkligen Älskar oerhört och enormt mycket.

Har liksom gått och väntat i 1 helt år på att få mina känslor besvararde från honom. Jag tror faktiskt inte att min chock har släppt ännu sen en vecka tillbaka.

Natten mellan 23 till 24 Oktober så var det någon som berätta ut om sin bekräftelse och snacka om otroligt glad över att få reda på det hela.

Är över lycklig nu känns det som... är så otroligt glad för det hela så att jag värkligen känner att jag behöver gråta glädje tårar.

Försökte även med ett annat förhållande i mellan för att försöka glömma mina känslor för honom jag värkligen Älskar enormt mycket.

Men mina känslor för min ( pojkvän )
gick inte att släppa trots att jag skaffa mig 1 månads förhållande med en annan.

Trots att även mina känslor för den andra även var äkta från min sida så kunde jag inte lyckats släppa känslorna för min nuvarande ( pojkvän ).

Men han som jag har som ( Pojkvän ) nu
han kommer jag värkligen inte släppa i första taget. Han vill jag verkligen dela mitt liv tillsammans med och han ska jag värkligen vara otroligt rädd om.

E så oerhört ofattbart glad !!

Min hjärna har fortfarande inte riktigt fattat att jag faktiskt äntligen vunnit och fått min kärlek besvarad av denna mest underbaraste person.

Jag älskar värkligen dig otroligt mycket !!!
Tänk snart har det gått 2 veckor av förhållandet. Vad tiden går fort.

I kväll kommer han redan tillbaka och så ska vi gå på foxtrot kursen först sen så får man behålla honom över natten = underbart att få ligga och hålla om honom igen.

Sen i morgon Torsdag så drar vi även i väg på vår första kryssning tillsammans.

Ska bli underbart att få dela hytt tillsammans med honom.

Men till en början så var det inte han o jag som skulle ha delat hytt med varandra.
Men efter några ändringar under denna vecka så har det tillslut blivit att jag fick dela min hytt med personen jag älskar mest av allt förutom min dotter som blir hemma med sin mormor och kusin.

Men jag hoppas på att det kommer bli en mycket bra kryssning med min ( pojkvän ) och några vänner.

Många kramar från ett hjärta som är i eld och lågor.

Av Knasen Nordlund - 2 november 2015 20:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards