Alla inlägg under november 2021

Av Knasen Nordlund - 21 november 2021 04:57

Jösses vilken dröm jag hadde nyligen. Skrämde till och med i väg min egna hund som låg och sov i min säng. (skratt) då måste det varit en otroligt livlig dröm då man vaknar upp att man skrikit pågrund av att jag ser en varg flock kommer som kommer emot och upp för en trappa mot en stugas dörr precis då min mamma öppnar dörren. Och i samma läge så passar min hind gå ut och skrämma i väg dessa vargar. Men går inte efter som hon är själv och detta var en grupp vargar mot en hund. Så tyvärr biten och tagen av vargarna och precis då hon blir biten och tagen så skriker tydligen jag för att försöka skrämma i väg vargarna och samma ögonblick så vaknar jag då jag känner att min Pälskling går (skratt). Förstår henne. Vad sjutton skriker matte i natten för typ utan att jag gjort något.
Sen var det även andra djur med i drömmen bland annat än Panda som blivit biten i örat och andra djur som jag inte minns nu.
Nej nu försöka somna om och sova vidare en stund. Puss och Kram till er alla.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards