Alla inlägg under juli 2023

Av Knasen Nordlund - 15 juli 2023 02:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Knasen Nordlund - 11 juli 2023 23:46

Vad ljuvligt ! Nu har man fått hem dotra ett par dagar åter igen. Få se hur hon kommer att känna sig.
Hon kännde nämligen att hon behövde få lite egen stund för sig själv från sin kära.
Då det säkert känns tufft i mellan åt att bo som dom gör i ett liter hus med sovrum,kök,vardagsrum i ett och samma rum och inte kunna ta sig undan på egen hand i fall om man nu skulle vilja vara för sig själv en stund måste vara jätte jobbigt i längden.
Sen umgås varje dag med varandra dessutom och ha telefonen samtal med varandra varje dag trots att man ses varje dag efter jobben måste tillslut tära på en och förhållandet.

Jag själv skulle dock nog inte klara av det i längden i tanken på att jag är tvungen att kunna få dra mig undan i mellan åt för att kunna få vara för mig själv och ladda upp ny energi i mig själv ibland. Så jag är glad att jag har 3 rum och kök. Så vi får väll se hur många dagar hon står ut med sin mor och hund. Men alltid mysigt att kunna få lite egen tid med sin dotter ibland också.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards