Direktlänk till inlägg 19 mars 2023

Gudomligt bra dag med älsklingen

Av Knasen Nordlund - 19 mars 2023 21:51

Idag har det kännts gudomligt bra dag tillsammans med min tonåring. Vissa dagar är skit jobbiga. Medans vissa dagar är wow känslan. Men alla har vi våra dagar som sagt. Och även dom har ju sina dagar. Vart nog en del intryck och nya dofter igår så kanske inte konstigt att han känner sig trött idag. Men har även låtit honom få aktivera sig ute genom äta från träd och stenar och letat lite så det har väll gjort att han fått aktiverat både kropp och hjärna på ett sätt han inte brukar göra. Men promenaderna känns underbara när han lyder och inte jämt är som ett förvildat tonårs monster. Men det tar tid att lära känna varandra bra och lära sig hur vi ska hantera vår relation tillsammans på ett bra sätt så man kan få njuta så mycket som möjligt på våra promenader och dagar. Man lär sig nånting nytt varje dag trots att vissa dagar är värre än andra tillsammans. Men allt detta ska vi försöka lära oss tillsammans att bli mycket bättre på. Men idag har nog även vädret gjort oss trötta. Så har blivit en del slappande på båda oss idag. Men ny vecka är det i morgon med nya överraskningar och mål som kommet ges.

På tal om annat också så kan man ibland värkligen bli väldigt trött på vissa människors beteende. Kanske inte så konstigt att jag väljer hellre att umgås så mycket som möjligt tillsammans med min nya älskade vän på 4 ben.
Nej men fick nämligen fylle medelande igår åter igen om att personen i frågan att jag ska välja den ena och den andra istället för honom efter som han är tog förälskad i mig. Men det är som han tyvärr fattar noll. Jag vill inte ha någon just nu och jag har svårt att leva tillsammans eller bo tillsammans med någon just nu. Krävs liksom känslor för att man ska kunna starta en relation med någon ny och tillit och förtroende men har svårt att lita på folk efter allt jag gått igenom och där av inte lyckats finna någon ny ännu för har inte orkat gått ut och dejta. Dessutom efter att jag införskaffa mig ny hund så har jag liksom fått helt annan syn på alkohol också då jag inte kunnat komma iväg på samma sätt. Men känner det har och är skönt med alkohol paus och krog paus. Känns liksom inte lika roligt längre. Kanske är för man ser en helt annan syn på vilka som är sina rätta vänner i vått och torrt liksom. Men hur som helst denna kille känns extremt svartsjuk ta han tycker att jag bara ska umgås med honom. Men hör man oftast av sig på fyllan så känns det inte som något större intresse dessutom känns det som vi är helt olika varandra. Så nej jag tror aldrig det kommer bli något tyvärr. Visst kan vara roligt med fest kompisar ibland men på samma gång så klarar jag mig bra utan såna också. Tanken på att det känns som jag ofta väljer hemma kvällar med min 4 benting istället för att gå ut på krogen. Men på samma gång man har inte råd med det jämt nu heller då allt blivit grymt mycket dyrare med allt så då får man prioritera lite. Och kroppen mår liksom bättre utan allt skräp men ibland är det gott att unna sig. Som förra helgen trodde jag skulle träffa en person ute men som aldrig kom in till stan trots att han kom och gör mig sällskap ja men visst det gör jag väll. Men nix dök liksom aldrig upp. Men jag kom ut en stund i alla fall var lite skönt och roligt. Då man spelade lite shufferboard och titta lite på sport och drack öl.
Men som sagt nu får vi se hur nästa vecka blir istället. Många Kramar från oss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Knasen Nordlund - Söndag 21 april 05:00

Shit vilken konstig drlm jag vaknade upp i från nyligen. Tydligen var jag ute i Alunda av någon anledning. Var det för att kolla upp geocaching gömställen eller tänk tanken på att besöka någon. Men på vägen dit så trot eller hittar jag en gräsmatta m...

Av Knasen Nordlund - Söndag 14 april 02:07

Ha ha ha Jösses Vad säger man. Har haft kontakt med en person via en dejting sida och ringt och haft video samtal med. Men för en gångs skull så lät han extremt negativ när det gällde allt. Allt man pratade om gammalt förflutet dejter och framtide...

Av Knasen Nordlund - Tisdag 2 april 07:10

Förbannade mage. Varför magont till och från. Är det mina medeciner som gör det hela eller intaget av mat. Kosten har väll inte direkt varit den bästa nu under påsken. Jäklar vilka drömmar jag haft på sista tiden. I natt drömde jag om en familj oc...

Av Knasen Nordlund - Söndag 17 mars 07:24

Inte nog att jag vaknade upp med en mullrande mage som ville tömmas utan. Fan vilken dryg granne jag har. Börjar tidigt på morgonen och spolar vatten. Jag gissar på att det är blommor hon duschar. För inte sjutton duschar man så där länge som det har...

Av Knasen Nordlund - Torsdag 7 mars 09:17

Grrrrr så grymt irriterad jag blir på mig själv. Har råkat ta två olika medeciner av diabetes medecinerna på morgonen. Och att ringa och rådfråga 1177 värkar ta en evighet. Lite orolig är man ju. Men mest irriterad blir man på sig själv. Annars så ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards