Alla inlägg den 9 april 2023

Av Knasen Nordlund - 9 april 2023 22:37

Hatar min MBD är en äldre diagnos inom barn- och ungdomspsykiatrin. Dess närmaste moderna motsvarighet är ADHD. Diagnosen MBD. Blir som sagt så oerhört trött av en dags aktiviteter och massa intryck så jag är tvungen att stanna upp mig själv för att åter igen kunna få energi tillbaka igen. Men nu känns det som jag ännu mer trött än vanligt. Så jag funderar på i fall om det har med pollen att göra som jag blir så slut i kropp och själ. Igår var jag ut till mina föräldrar och det vart håll i gång bland barn, hundar och alla andra där ute. Inklusive buss resandet. Hatar min trötthet. Men annars har påsken varit lugn och skön. Njutit av sol och värme och myror och tusselagon som vår tecken. Snart blir det att försöka att sova igen. Så går jag ut tidigare i morgon med hunden istället för senare i natt. Puss och Kram på er i morgon är det en annan dag påsk

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards