Alla inlägg den 15 maj 2023

Av Knasen Nordlund - 15 maj 2023 22:58

Min lilla bebis tänk att det skiljer 1 år i mellan bilderna.

Idag har jag känt av pollen allergin med snuva och andning. Men annars har denna säsong av pollen varit rätt skonsam för mig trots höga halter. Annars så doftar grönskan väldigt gott trots dofterna har varit starka idag.

Dagen har annars varit rätt okej trots lite märklig. Träffa nämligen på en viss person idag som behövde lite hjälp idag. Så idag tjänade jag 500kr för detta. Men det var det ändå värt tsnken på den sveda och värk han givit mig tidigare.

Känns lite som denna person är något krävade. Jag vet inte om person kemin är så jätte jätte bra i mellan oss så bra i mellan åt. Men känner personen inte i frågan så bra ännu. Men har varit ett par gånger som man bestämt träff så har han inte dygt upp och det har gjort mig irriterad. Men jag lovade att hjälpa till idag så då gör jag det.

Men i bland känns det som vad är sant som denna person pratar om. Tanken på att min tillit och förtroende är inte den starkaste sida från mig just nu. Så är jag rätt avvaktande och försiktig av mig.

Får se om vi fortsätter kontakten lika insentivt som tidigare. Men jag tror dock inte på att det kommer leda till något mer än bara vänskap. Känner absolut inga kärleks vibbar i alla fall.

Nej snart så är det dags för sista kvälls promenaden kring huset. Sen försöka sova igen.

Kram till er alla

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards