Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Knasen Nordlund - 13 januari 2014 08:56

Hej eller ska man säga God Morgon !!
Trots att morgonen aldrig känns speciellt god för mig.

Jag hatar igentligen att få höra ordet
God Morgon på morgonen. Kanske är för att man är morgon trött människa men ändå lätt väckt och har lätt för att ändå komma igång trots att man är morgon trött.

Fast i morse vaknade jag före klockan 06:45 av att jag drömde och var fruktansvärt irriterad på min kära mor. Men det var väl kanske inte så konstigt när min kära förstör mitt förhållande. Mitt i frustationen av ilska med mera så skäller jag ut grannar. Och helt plötsligt så är jag på någon gå gata och slår sönder kameror. Och efter det snor/stjäl jag en tavla från ett sjukhus ?.

Sen går med tavlan och slänger in tavlan i en buske nära ett hus. Och helikoptrar flyger runt och letar efter tavlan och mig. Sen hittar husägaren tavlan i sin buske på tomten och går och lämnar in tavlan på en butik i närheten där dom säljer tavlor tydligen.

? Sen fortsatte drömmen om att jag var sur på min mor. Det hon ville och menade igenligen bara väl.

Drömmen slutade med att jag fråga tänk/vill du att jag förstör ditt förhållande. Och så sa jag tydligen att jag aldrig mer ville ha kontakt något mera.

Bra jäkla skumma drömmar man kan drömma ibland allså. Drömmen slutande med att jag var tvungen att kliva upp på morgonens toa besök.

Och sen efter det var det bara att väcka upp mina kära familjemedlemmar sov så otroligt söt. Sen klä på sig kläder och göra ordning dagens frukost till dottra och mig. Som under tiden bestog av att lyssna på musik och dansa lite till det ?.

Och sen efter frukost underhållandet bege sig ut och lämna dottra och rasta hunden innan jag gick mot bussen för att åka mot jobbet med huvudvärk och nackvärk, tandvärk.

Men nu är jag på väg.

Ha en bra vinter dag i dag Kram

Vintern kom sent i år.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards