Alla inlägg den 14 april 2024

Av Knasen Nordlund - Söndag 14 april 02:07

Ha ha ha
Jösses
Vad säger man.
Har haft kontakt med en person via en dejting sida och ringt och haft video samtal med. Men för en gångs skull så lät han extremt negativ när det gällde allt. Allt man pratade om gammalt förflutet dejter och framtiden var typ att alla människor är lika dana och han mena på att han kommer förbli singel livet ut.
Kanske beror lite på vad man prioriterar i livets gång liksom. Men han mena på tjejer / kvinnor har en mer fördel att skaffa förhållande eller hitta något än en än man. Men min fråga löd till en början. Varför är mitt huvud som det är just nu. Känns likt som att mitt huvud känns tomt på känslor (suck) sen när man nämner att man har jätte många som är intresserade av än men att man själv inte är intresserad av dom. Så ska man försöka dejta personerna ö men vad leder en dejt sin vart om man ändå inte har känslor tillbaka för dessa människor? Jo endast vänskap.
Sen prata jag om att mitt x skulle eventuellt sovit över hemma hos mig i natt men jag sa vad fannn jag är singel då gemförde jag det hela som en kryssning eller krogen och han sa självklart skulle jag lita på dig oö du åkte på kryssning eller krogen men accepterar inte övernattnings gäster ha ha det är ju detsamma man måste ju lita på en partner från A till Ö om det ska funka oavsett vem det gäller och vart. Tröttna tillut så jag sa jag måste ringa min dotter ?. Jag vet inte vad tror ni. Varför får jag inte upp mina känslor igen har det med gammalt förflutet eller orolig för framtiden att bli sårad och bränd och sviken åter igen. Försöker ju att gå vidare och jag är en öppen person. Men varför blir jag inte kär igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards