Alla inlägg den 27 februari 2022

Av Knasen Nordlund - 27 februari 2022 23:11

Sista dagen tillsammans med den jag älskar mest och som funnits hos mig dag som natt. Ska vandra över regnbågsbron i morgon.
Känner mig hur ledsen som helst inombords. Men tyvärr så tror jag ändå det kommer bli det bästa för henne just nu tanken på tumörer och metastaser och hosta. Så kommer det ändå bli skönt för henne. Trots att det värkligen värker av smärta i mattes hjärta.

Men du kommer alltid att finnas kvar i mitt minne och hjärta.
Men vem ska hålla mig varm och nätterna sen och vem ska trösta mig sen och hålla mig sällskap vid ensamma studner och även vakta mig?.

Älskar dig

Av Knasen Nordlund - 27 februari 2022 01:59

Urs vad jobbigt dag/kväll ändå har jag försökt tänka lite på annat.

Min allra bästa vän genom tiderna. Snart så ska du få få somna och gå vidare utan krämpor och din tumör och metastaser som växer över allt. Blir en stor tom het men vi klarar det här. Du kommer alltid finnas med i mitt minne resten av tiden jag lever. Och dy kommer säkert finnas med mig också.

Snart så ska du få vadra över vidare genom denna vackra regnbågsbro.
Kommer sakna dig stort och enormt mycket.

Nästan sista bilden på dig och mig.
Känner mig så ledsen inombords.
Älskar dig enormt mycket.
I dag är det vår sista dag tillsammans ??

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards